Як купувати б/в автомобіль

Поділись цим в соцмережах

Продаж б/в автомобілів
Продаж б/в автомобілів

Для початку:
«Перевірку» слід почати ще по телефону. Ось приблизний список питань загального плану, які можна задати продавцеві:
Скільки власників мала машина?
Який місяць і рік випуску? Потім це можна перевірити по ряду ознак: наприклад по маркуванню скла.
Дізнайтеся так само, як вона експлуатувалася. Слід мати на увазі, що характер і умови експлуатації машини набагато важливіше її віку.
Який пробіг машини? При огляді Ви можете перевірити показники спідометра. Можна помножити річний пробіг (зазвичай 15-30 тис.км.) * На вік і прикинути реальний кілометраж.
В якому стані знаходиться машина? Просто так ціну не занижують і не завищують. Запитайте про всі ремонти, які пройшла машина і замінених деталях. Це може натякнути на неафішовані проблеми.
Чи була машина в ДТП? Аварія може внести істотні зміни в роботу вузлів і механізмів.
Перше враження
Якщо машина не «вбита» і в цілому вам подобається, то проведіть зовнішній огляд. Ось на що слід звернути увагу в першу чергу. Огляньте кузов на предмет іржі. Найпоширеніші місця-пороги, колісні арки, багажник. Перевірте лакофарбовий шар під різними кутами зору. Кузовні панелі не повинні відрізнятися один від одного за кольором. Перевірте стан зазорів між кузовними елементами, всі вони повинні бути однакові. В іншому випадку мав місце серйозний кузовний ремонт.
Загляньте під машину
Подивіться, чи немає на асфальті маленьких калюж, і чи не капає звідкись? Це можуть бути масло або тосол, гальмівна рідина, бензин або вода. У всякому разі, сильні течі неприпустимі. Особливу увагу зверніть на рівень тосола і масла. Зміна характеру цих компонентів (тосол з домішками емульсії, а масло пузириться) говорить про їх змішування. Звичайно це відбувається при пробитій прокладці або деформованій голівці блоку циліндрів внаслідок перегріву двигуна.
Зверніть увагу на колеса. Вони повинні стояти рівно, без перекосу, знос покришок повинен бути рівномірним.
Відкрийте капот
Двигун повинен бути чистим. Будь-які «вдосконалення» і саморобки-ізолента і таке інше повинні вас насторожити. Подивіться на внутрішню стінку капота. Якщо вона покрита чорним нальотом, то витік масла дуже ймовірний.
Перевірте всі передавальні ремені на шківах на предмет зносу. Зношений ремінь зазвичай біліє, в ньому стають видні тріщини і нитки арматури.
Запустіть мотор.
Залиште капот відкритим і поверніть ключ у замку запалювання так, щоб включилися прилади (не заводьте). При цьому повинні загорітися лампочки акумулятора і тиску масла. Погано, якщо цього не відбулося.
Запустіть двигун. Зверніть увагу на те, як швидко завівся двигун. Працювати він повинен тихо і рівномірно. Натисніть на акселератор і прислухайтеся. Чи немає стукотів і перепадів. Відпустіть педаль. Якщо обороти впали не відразу або вони занадто великі навіть на холостому ходу, то на очевидні проблеми з регулюванням. Зверніть увагу на колір вихлопу. Білий колір повинен зникнути, як тільки мотор прогріється, якщо ні – в моторі може бути зношена головка блоку циліндрів, і її доведеться ремонтувати або міняти. Чорний колір означає, що двигун вимагає регулювання, але от якщо дим блакитний, це погано – без серйозного ремонту не обійтися.
Перевірте рівні рідин.
Крім кількісної оцінки рівня масла, слід оцінити його якість. Ненормально, якщо воно загусло і виглядає на щупі НЕ тонкою плівкою, а збирається грудками.
Та не забудьте також перевірити рівень гальмівної рідини.
Перевірте амортизатори і світлові прилади
Якщо при розгойдуванні автомобіль робить більше одного коливального руху, то амортизатори вимагають заміни.
Спробуйте в роботі всі світлові прилади – фари, поворотники, стоп-сигнали, освітлення салону.
Окремо слід перевірити роботу обігрівача і клімат-контролю.
перевірте люфт
Потрібно звернути особливу увагу на люфт керма, педалей зчеплення і гальма.
Максимально допустимий люфт рульового колеса складає 5 сантиметрів в кожну сторону до початку повороту колеса.
Увімкніть першу передачу і спробуйте рушити. Зауважте при цьому, як далеко потрібно відпускати педаль від повністю витисненого стану. Якщо схоплювання відбувається в самому кінці, зчеплення може вимагати серйозного ремонту або заміни.
Педаль гальма повинна не доходити до підлоги кілька сантиметрів. Натисніть на неї і потримайте так близько хвилини. Натяг не повинен слабшати, в іншому випадку в гальмівній системі є витоки.
Поїхали!
Оскільки машина незнайома, будьте гранично уважні.
Гальма. Перевірте їх відразу після початку руху. Поспостерігайте – чи не кидає машину в боки при різкому гальмуванні, чи не чути при цьому якісь сторонні звуки.
Якщо машину при русі злегка веде в бік, швидше за все не відрегульований схід-розвал коліс, або існують проблеми з гумою.
Підвіска. Спробуйте поїздити по дрібних купинах і вибоїнах і послухайте, як працює підвіска. Сильні стуки повинні вас насторожити. У цьому випадку можна запропонувати продавцю перевірити автомобіль на спеціалізованому стенді. Якщо кермо починає тремтіти на високій швидкості або при крутому повороті, то колеса, можливо, не відтцентровані або розбалансовані.
Коробка передач і зчеплення. Передачі повинні перемикатися легко і без сторонніх звуків. Прислухайтеся до шуму коробки передач з натисненим і відпущеним зчепленням: якщо відчуваєте різницю – будьте готові до ремонту.
На замітку
Машину краще перевіряти при денному світлі – так краще помітні дефекти покриття і підфарбовування. Воскове покриття при штучному світлі (наприклад, в гаражі), приховає не тільки подряпину, але і більш серйозний дефект.
Якщо в оголошенні було сказано про “доречності торгу”, то для початку пропонуйте ціну на 20-25% нижче, так у вас буде запас і простір для маневру. Хорошою основою для торгу можуть стати виявлені вами недоліки. Поговоріть попередньо з механіком, дізнайтеся, який ремонт скільки коштує. Можете сміливо оперувати потім цими цифрами в розмові з продавцем.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *