toyota

Екологи вимагають заборонити рекламу SUV на тлі дикої природи

Французькі активісти з Всесвітнього фонду дикої природи ополчилися на автовиробників за те, що вони рекламують свої нові SUV на тлі дикої природи.

Екологи вимагають заборонити рекламу брутальних авто в мальовничих місцях, так як посил ролика – єднання автомобіля і природи – не відповідає дійсності, в якій авто природі тільки шкодить.

Крім того, екологи підрахували, що на подібну рекламу у Франції автовиробники витратили близько 1,8 мільярда євро, які можна було пожертвувати екологам на їх боротьбу за навколишнє середовище, в тому числі і з автовиробниками.
Джерело: mmr.net.ua

АЗС в Україні
Перевірка нелегальних АЗС в Україні
PREVIOUS POST
BMW Group
Цікаві факти про BMW
NEXT POST

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *