Новий дизайн логотипу PEUGEOT

25 лютого бренд PEUGEOT представив свій оновлений логотип: герб, прикрашений головою величного лева. За всю 150 річну історію у PEUGEOT було десять логотипів. І ось, на днях, пройшла презентація нового, одинадцятого лого.
“Новий логотип – синонім престижу і якості, впевненості і довголіття, синонім благородного походження. У новому логотипі бренд Peugeot не тільки відображає свою індивідуальність, але також намагається об’єднати власну багату історію і ультрасучасність нинішнього світу”, – говориться в релізі автовиробника.
По задуму компанії, нове лого має з’явитися не тільки на автомобілях, але і має прикрашати дилерські центри, офіційні інтернет ресурси, фірмові аксесуари і т.п. Крім цього, Peugeot має наміри запустити лайфстайл-колекцію з зображенням логотипу, яка буде включати в себе: різний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні пристрої, столовий посуд, канцелярські товари, моделі автомобілів і ін.
Схвалено нові правила перевезення дітей в автомобілі
PREVIOUS POST
В Україні почне діяти новий стандарт для дорожньої розмітки
NEXT POST

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *